FLuisterMarketing

 

FLuisterMarketing 2015

Team Time Out met Wim Aalbers

In Een Dag Je Strategie En Je Actieplan Superscherp

*

Wat wil je?

Doorgaan zoals je bezig bent met je bedrijf? Tandje bij, stapje extra, gewoon iets harder je best doen en dan komt het wel goed?

Of een keer fundamenteel nadenken over hoe het beter en effectiever kan als het gaat over je marketing en verkoop? Keuzes maken, strepen zetten en dingen in gang zetten, waarmee je wel binnen komt en binnen blijft. Bij je klanten en bij je prospects.

Interactieve dag
FLuisterMarketing is een interactieve dag met de mensen die het moeten doen bij je organisatie. Met de directie, het managementteam en/of de commerciële afdeling bij elkaar. Elkaar de lastige vragen stellen, samen de antwoorden vinden, geen blad voor de mond, geen heilige huisjes, alles ter discussie. Nieuwe ideeën en verse energie. Zodat je weer waar je staat, met z’n allen. En waar je naar toe wilt.

Wim Aalbers Live
FLuisterMarketing is Wim Aalbers Live. Doordacht, confronterend, prikkelend en super interactief. Hij zet je op het puntje van je stoel, haalt je uit je comfortzone en zorgt dat je meer ideeën krijgt dan je aankunt. Om het vervolgens terug te brengen tot de kern en de keuzes. Betrokken, eerlijk en respectvol. Want het gaat wel over jullie bedrijf, jullie aanbod en jullie markt. Alleen maar daarover.

Met kop en schouders
FLuisterMarketing zorgt ervoor dat je in één dag helder hebt waarom het ook alweer draait. Bij jullie, maar veel belangrijker, bij je klanten. Hoe zij in hun vel zitten, tegen jullie aankijken, over jullie praten en waarmee je ze echt blij maakt. Want dat is wat je glashelder wilt hebben, om in het markt- en mediageweld er bovenuit te steken. Met kop en schouders.

Een jaar vooruit
Geen inhoudsopgave vooraf, geen voorgebakken programma. De inhoud is jullie bedrijf of organisatie en de agenda is een keuzemenu*, dat wordt bepaald door de actualiteit. Een volle dag over markten, mensen, producten en diensten. Een dag waarmee een jaar vooruit kunt. Minstens.

Bel of mail voor informatie en reservering

*historie, missie, visie, swot, kernwaarden, markten, segmenten,
 klanten, persona's, data, omgevingsfactoren, concurrenten, keuzes,
 strategiën, plannen, dienst, product, assortiment acties, sales,
 promotie, pr, events, (social) media, netwerken, referenties,
 portfolio, klanttevredenheid, klantenservice, customer journey, loyaliteit,
 etc.