Word eens wat duidelijker alsjeblieft

30 aug 2012 | communicatie, marketing, strategie

Marketing als je maar één kans krijgt (column en presentatie)


“Wat doen mensen die zich onbegrepen voelen? Twee mogelijkheden. Ze gaan het nog een keer uitleggen of ze gaan harder praten. En vaak allebei tegelijk.” Dat is een recept voor ergernis en ellende. En bij organisaties en bedrijven werkt het net zo.”

Als ik bijval zoek, dan open ik met dit verhaaltje. Succes verzekerd. Het tovert een glimlach van herkenning op gezichten. Het ijs is gebroken, we zien het allemaal dagelijks. En we maken ons er zelf ook schuldig aan, privé en in zaken. Lees verder…

 

 

Deel dit met

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer:

Tevroegpensioen

Tevroegpensioen

Ik was er wel klaar mee. Met bedrijven en organisaties, met adviseren, trainen en interimmen. Met het gedoe. Dacht ik. En...

Lees meer