ROKEN IS ZOOSoms word je geraakt door een boodschap. Door de urgentie van de mededeling, door de toonzetting, de logica en de eenvoud. Door de overtuigingskracht, om het samen te vatten. Zo’n voltreffer circuleert nu op youtube. “Roken is zóó ….”  is een campagne van KWF kankerbestrijding en hij is zóó …. goed, dat ik hem graag deel en doorstuur. Roken is zóó… witte sokken in sandalen, terugrekenen naar guldens, faxen, Hyves, strippenkaart, etcetera.

Roken is zóó… is zo FLuisterMarketing ook. Communicatie met, van en door de doelgroep; een kernboodschap van 5 seconden, over een lastig onderwerp en toch sympathie opwekkend, humorvol zelfs, met een interactieve en multimediale uitwerking. Perfect aansluitend op gevoelsniveau, met echte mensen, hun taal en hun beelden. Enfin, Roken is Zóó.. is het tegengestelde van schreeuwmarketing.

Mooie denkoefening voor straks. Je hebt vast wel ergens een pauzemomentje. Wat zou jouw verhaal zijn als je 5 seconden prime time kreeg? Welke boodschap heb jij voor je buurman, je klanten , voor de wereld. Waarmee ga jij viraal?